Nikjer na svetu ni takšne tržnice, kot je Škisova tržnica

Nikjer na svetu ni takšne tržnice, kot je Škisova tržnica

Škisova tržnica je 10. maja postala dom mnogim mladim. Že 21. leto zapored je pričarala obiskovalcem ta nepozabni občutek, ki ga lahko doživiš samo na njej.

 

Škisova tržnica je kot dom. Ni prostor, ampak občutek.

 

Kakšnih 20 let nazaj, se je na Zvezi ŠKIS utrnila ideja o tržnici. O prostoru, kjer bi se zbrali vsi mladi, vsi študentski klubi, branili svoje barve, zavijali po svoje, pripravljali svoje kulinarične dobrote in ustvarjali spomine. In danes, 21 let kasneje, Škisova tržnica ni več samo prostor, ampak je postala občutek. Občutek, ki ga more izkusiti vsak študent.

 

Škisova tržnica je tradicionalna prireditev, ki jo organizira Zveza študentskih klubov Slovenije (Zveze ŠKIS) skupaj s študentskimi klubi, mladinskimi organizacijami in študenti. Prepletanje slovenske in medanrodne kulture in kulinarike obiskovalcu ponuja nepozabno doživetje čez celoten dan, zvečer pa se Škisova tržnica spremeni v prostor odlične glasbe in norih doživetij.

 

 

In Škisova tržnica 2018 je ponovno bila nepozabna …

 

Čez dan je Škisovo tržnico obiskalo neverjetnih 28 tisoč obiskovalcev, ki so lahko uživali v pestri ponudbi Škisove tržnice. Čez dan so se lahko sprehodili med 6 regijskimi otočki, ki jih je ustvarjalo 57 študentskih klubov iz celotne Slovenije. Za vas so klubi pripravljali lokalne specialitete in pijačo ter predstavljali svoje lokalno okolje. Letos je po izboru komisije najboljšo stojnico pripravil Klub jeseniških študentov, na študentskih igrah pa je v vseh disciplinah prevladovala dolenjska regija. Prav tako so jih v sklopu popoldanskega spremljevalnega programa zabavale plesalke skupine Empreus, predstavitev korejskih plesov, mažorete, nagradne igre, vedno zabavna povezovalca programa in pestra ponudba na stojnicah 40 partnerjev Škisove tržnice. Obiskovalci so se lahko spočili in osvežili s Frucem na Škisove otočku, ki je predstavljal pravo osrčje doma – dnevno sobo Škisove tržnice 2018, če si bil lačen, so stojnice na Freshu vedno ponujale svežo hrano. Mednarodni otoček je letos sestavljalo 12 tujih držav in 5 neprofitnih organizacij, ki so predstavljale svoje delo in dobile priložnost predstavitve med mladimi. Vsem, željnim adrenalina, je bil tudi letos na voljo reverse bungee. Skoraj 200 obiskovalcev si je tako skozi celoten dan in noč prizorišče Škisove tržnice ogledalo tudi iz zraka. Škisova tržnica je naredila tudi korak naprej s tem, da je obiskovalcem omogočila brezgotovinsko nakoupovanje, ki ga je omogočal Petrol preko aplikacije mBills. Obiskovalci so tako že v predprodaji si s tem nakupom zagotovili brezplačno vstopnico, na dan dogodka pa so lahko postali del nove zgodbe, del prihodnosti.

 

 

 

Da pa je 14 ur pestrega programa Škisove tržnice se odvilo tako dobro, je 20 članska organizacijska ekipa začela s pripravami že meseca novembra 2017. Pol leta priprav, skoraj 50 ur sestakov z ekipo, na več tisoče poslanih mailov, tisoče minut telefonskih klicev, pogovorov, dokumentov in papirjev. Za novo postavitev in izgled Škisove tržnice je ekipa tehnika za postavitev in demontažo prizorišča vse skupaj naredila več kot milijon korakov, postavila več kot 130 stojnic, več kot 3 kilometre ograj in 150 kvadratnih metrov zaslonov na odru. Za šankom je obiskovalcem streglo več kot 150 natakarjev, ki je prodalo na tisoče litrov pijače. Več kot 20 tisoč všečkov strani Škisove tržnice, več kot 4 tisoč komentarjev na objave na Facebooku in več kot 28 tisoč nasmejanih obrazov je poplačalo vsak trud in vsak korak, ki ga je naredila ekipa Škisove tržnice.

 

Na velikem in elektro odru Škisove tržnice 2018 se je predstavilo 16 nastopajočih. Za pester zaključek večera so na glavnem odru poskrbeli Big Foot Mama, Vlado Kreslin, Zmelkoow, Nipke, Trkaj, Challe Salle, Zablujena generacija, Matter, Dare Acoustic, zmagovalci Škisolova Nevermind in Odprava zelenega zmaja. Za vse navdušence nad elektronsko glasbo pa je letošnji prav poseben elektro oder gostil Sam Divine, Mike Vale, Tim Urbanya, Alex Ranerro, BlueBird, Jan Novak in Anže Lopatič, zmagovalca natečaja Hej, DJ!

 

 

 

Izjemne številke, zadovoljni obiskovalci, postavljene nove vezi sodelovanja in premikanje meja kažejo na to, da je tudi Škisova tržnica našla svoj pravi namen, da enkrat na leto ustvari dom za vse študente, mlade in mlade po duši. Nenapisano pravilo namreč pravi, da nisi pravi študent, če vsaj enkrat v svojem študentskem življenju ne obiščeš Škisove tržnice.